Kontakt : gg 24576188

środa, 29 grudnia 2010

WAŻNE !

UWAGA !! BARDZO WAŻNE ! PRZECZYTAJ !


Związku z tym, że przed świętami było tyle zamówień, ja siedziałam i harowałam jak wół, żeby wyrobić się z przesyłka paczek, a połowa jednak odmówiła zamówienia, a  wyłożyłam na to tyle pieniędzy i zmarnowałam tyle swojego czasu,  wprowadzam nowe zmiany !


  • nim zamówisz coś u mnie zastanów się na 100 % bo jeśli już powiem ze zamawiam towar(jeśli danego nie mam na stanie) albo już mogę to robić i kiedy TY powiesz ze zgadasz się i mam to robić to nie ma odwrotu kiedy on już będzie zamówiony.  Ponieważ przemyślałam to sobie przez święta i czas najwyższy szanować swój czas. Jestem młoda dziewczyna zamiast korzystać z życia, bawić, szaleć jak WY ja siedzie i robię dla was te cudeńka, a WY mi później piszecie ze jednak nie, jest mi wtedy bardzo przykro bo człowiek siedzi stara się żeby wyszło naprawdę ładnie poświecą na to tyle czasu a tutaj nic :(
  • Dla osób nowych wprowadzam formę ZALICZKA lub dopiero zamawiam lub robię biżuterie kiedy pieniążki pojawią się na moim koncie.   Stali klienci dla których mam zaufanie są z tej formy zwolnieni. Zaliczka ta będzie wynosić albo połowa wartości zamawianej u mnie biżuterii albo 20 %.
no i to by jak na razie było na tyle.
Ps. są problemy z pocztą ;/  dlatego wszystkie paczki będą przysyłane poleconym!

Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku !

Brak komentarzy: